מנוף, אתר בניה, בניין דירות

בשנים האחרונות מורגשת תנופת עשייה אדירה בתחום ההתחדשות העירונית, בעידוד הממשלה. גופים רבים מובילים כיום פרויקטים מסוג תמ"א 38 – תכנית המתאר הארצית לחיזוק בניינים ישנים ושדרוג דירות קיימות, או להריסה ובניית בניין חדש (תמ"א 38/2), בתמורה לזכויות בנייה נוספות ליזם. פרויקטים מסוג תמ"א 38 מגדילים משמעותית את ערכן של דירות קיימות, ומהווים הזדמנות מצוינת להשקעה בנדל"ן להשבחה, גם עבור משקיעים ללא הון עצמי גבוה.

מטרת הקורס

הקורס מעניק כלים מקצועיים מעשיים לעיסוק בנדל"ן בישראל ובעולם, למשתתפים המעוניינים לבצע השקעות מניבות, למקסם רווחים ולהימנע מהחלטות לא נכונות. בקורס נלמד בין היתר כיצד לאתר ולבחון עסקאות, מה לבדוק וממה להיזהר, כיצד לנהל מו"מ לקנייה ומכירה של נדל"ן, מימון וניהול סיכונים בעסקאות ועוד. בתום הקורס, המשתתפים יבינו לעומק את יסודות השוק, יכירו את ההתנהלות מול אנשי המקצוע הרלוונטיים, ויהיו כשירים לבצע עסקאות נדל"ן מניבות.

נושאי הקורס

יסודות מעשיים:

מקורות פיסיים וממוחשבים לאיתור מידע, נכסים, "מציאות", מידע תכנוני ועוד.

היבטים מעשיים למשקיע וליזם: כלים לניתוח מקצועי של הנתונים.

יסודות רלוונטיים: דיני מקרקעין, דיני תכנון ובנייה, דיני מיסוי מקרקעין.

בסיס כלכלי להשקעות: שמאות מקרקעין, יזמות מקרקעין, סוגיות בתכנון ובנייה, מימון נדל"ן.

סדנה מעשית – ניתוח אינטגרטיבי של עסקאות

סדנה פרקטית – הזדמנויות ופרויקטים.

בכל נושא, נלמד את העקרונות הראשיים ונושאים רבים נוספים בעבודה המעשית, עם דגש על יישום בשטח.

קהל יעד

הקורס נועד לכל אדם שמעוניין לרכוש ידע וכלים בתחום הנדל"ן להשקעה: קניית נכס מניב (דירה), איתור נכסים, מימון רכישה, בירורים בקניית ומכירת נכס, ויזמות נדל"ן כגון בנייה על גגות, תמ"א 38 והשבחה. בוגרי הקורס מצטרפים למשפחת בוגרי מסלול הנדל"ן של המרכז להשכלה פיננסית, הכוללת עשרות אלפי בוגרים של מאות קורסים וסדנאות, המוזמנים להשתלב בעשייה השוטפת של מועדון הנדל"ן של בית הספר ליזמות והשקעות בנדל"ן של המרכז להשכלה פיננסית.

קרא עוד

נשמע מעניין! אני רוצה לקבל עוד פרטים

צור קשר
20

שנים להיווסדנו

50000

בוגרי הקורסים שלנו 

1300

כנסים שערכנו 

200000

ביקרו בכנסים שלנו 

אודות

המרכז להשכלה פיננסית הוקם לפני כ-15 שנה על ידי ישראל מורגנשטרן ומאיר פרי, מומחים בעלי שם בשוק ההון והנדל"ן, מתוך חזון כי כל אדם יכול וצריך לרכוש ידע בנושאי כספים והשקעות בדרך להשגת חופש כלכלי. המרכז פועל מתחילת שנות ה-2000, ואף זכה במכרז של "חבר ידע" למתן קורסים והכשרות מקצועיות לאנשי מערכת הביטחון. המרכז להשכלה פיננסית מציע מגוון קורסים בנושאי…

למה לבחור בנו?

מרצים מעולים
כנסים בחינם
צוות יועצים
ליווי אישי
ידע מעשי ועדכני

שאלות ותשובות

הקורסים שלנו

דילוג לתוכן