זוג מבוגר, מתחבקים, מחייכים

הידעתם? לצעירים של היום כבר לא ממש תהיה פנסיה. לפני המון שנים, מקדם ההמרה לקצבת פנסיה היה משהו כמו 100 חודשים. זאת אומרת שאם חסכתם עד גיל הפנסיה 700,000₪ תקבלו משכורת של 7000₪ בחודש לאחר פרישתכם לגמלאות ועד סוף חייכם, אפילו אם תמשיכו לחיות בשיבה טובה גם יותר מ-100 חודשים לאחר הפרישה.

בשני העשורים האחרונים תוחלת החיים התארכה משמעותית, כך שלחברות הפנסיה נוצר גירעון אקטוארי. איך פתרו אותו? הצעירים שחסכו לפנסיה שילמו למבוגרים שהאריכו חיים. אבל ה"פתרון" הזה רוקן את מהמושג "פנסיה" את כל הביטחון שהוא הבטיח לחוסכים, כי הממשלה התחילה להעלות באופן שיטתי את המקדם

לפנסיה ואז הסירה אותו לגמרי. המשמעות היא ברורה: צעיר שחוסך היום לפנסיה לא יודע מה יקרה כשיגיע לגיל פרישה. האם המקדם יהיה 500 חודשים? אולי 800? הכול תלוי בגובה הגירעון ובתוחלת החיים.

בקורס פנסיה בכבוד במרכז להשכלה פיננסית תוכלו ללמוד את כל מה שמעולם לא למדתם, ולהבין את כל מה שאף פעם לא הבנתם, לגבי ההפרשות שלכם לפנסיה ומשמעותן. תיחשפו למושגים החשובים כל כך שמופיעים פעמים רבות בפוליסות שלכם ובתלושי השכרף ותבינו את המשמעויות שמתחבאות מאחורי המילים. בתום הקורס תעשירו את הבנתכם ותבינו איך למקסם את החסיכון הפנסיוני  שלכם כך שישמש בעבורכם רשת ביטחון לעתיד.

קרא עוד

נשמע מעניין! אני רוצה לקבל עוד פרטים

צור קשר
20

שנים להיווסדנו

50000

בוגרי הקורסים שלנו 

1300

כנסים שערכנו 

200000

ביקרו בכנסים שלנו 

אודות

המרכז להשכלה פיננסית הוקם לפני כ-15 שנה על ידי ישראל מורגנשטרן ומאיר פרי, מומחים בעלי שם בשוק ההון והנדל"ן, מתוך חזון כי כל אדם יכול וצריך לרכוש ידע בנושאי כספים והשקעות בדרך להשגת חופש כלכלי. המרכז פועל מתחילת שנות ה-2000, ואף זכה במכרז של "חבר ידע" למתן קורסים והכשרות מקצועיות לאנשי מערכת הביטחון. המרכז להשכלה פיננסית מציע מגוון קורסים בנושאי…

למה לבחור בנו?

מרצים מעולים
כנסים בחינם
צוות יועצים
ליווי אישי
ידע מעשי ועדכני

שאלות ותשובות

הקורסים שלנו

דילוג לתוכן