גרפים, מספרים, כסף, כלכלי

קורס יסודות שוק ההון הוא הקורס הבסיסי בתחום, המיועד למשתתפים המעוניינים להכיר ולהבין את כלל אפיקי ההשקעה הקיימים בשוק ההון בישראל ובעולם.

הקורס בוחן לעומק את היתרונות והחסרונות של כל אפיק השקעה ואת השפעתן של התפתחויות כלכליות על אותם אפיקים, כדי לסייע לכל משקיע להבין כיצד לבחור במניה או בהשקעה המתאימה לו ביותר. בנוסף, הקורס יציע למשתתפים להתנסות בבניית תיק השקעות באופן עצמאי, תוך ניתוח הסיכון בשווקים השונים, וכן יעניק כלים לעבודה טובה ויעילה יותר מול יועצי השקעות.

נושאי הקורס:

חלק ראשון: הצגת שוק ההון בישראל ובעולם. מושגים והגדרות, שיטות מסחר, זמני מסחר, פקודות מסחר, ניתוח דו"חות פיננסיים, והיכרות עם השחקנים המרכזיים בשוק הישראלי והעולמי.

חלק שני: הקניית ידע מעשי ותיאורטי באפיקים

הסולידיים השונים המאופיינים ברמת סיכון נמוכה, כגון אג"ח ואג"ח להמרה.

חלק שלישי: הקניית ידע מעשי ותיאורטי בשוק תעודות הסל, קרנות הנאמנות, קופות החיסכון, המניות ואופציות המעו"ף.

חלק רביעי: הקניית ידע מעשי ותיאורטי במניות, באמצעות שיטת הניתוח הטכני שתשמש את המשקיע לזיהוי מגמות בשוק (עליה, ירידה ודשדוש), ומתאימה לניתוח כלל האפיקים הפיננסיים בשוק ההון.

חלק חמישי: שוק מרתק ועתיר פוטנציאל – שוק המט"ח והנגזרים הפיננסיים השונים.

חלק שישי: עקרונות ושלבים בבנייה וניהול של תיק השקעות עצמאי.

קהל יעד:

הקורס מיועד למשתתפים ללא רקע בשוק ההון, או בעלי היכרות בסיסית עם אפיקי ההשקעה השונים, המעוניינים להעמיק את הבנתם בתחום, לנהל את כספן באופן עצמאי, או ליצור שפה משותפת עם יועצי השקעות ומנהלי תיקים בבנקים ובבתי השקעות.

 

קרא עוד

נשמע מעניין! אני רוצה לקבל עוד פרטים

צור קשר
20

שנים להיווסדנו

50000

בוגרי הקורסים שלנו 

1300

כנסים שערכנו 

200000

ביקרו בכנסים שלנו 

אודות

המרכז להשכלה פיננסית הוקם לפני כ-15 שנה על ידי ישראל מורגנשטרן ומאיר פרי, מומחים בעלי שם בשוק ההון והנדל"ן, מתוך חזון כי כל אדם יכול וצריך לרכוש ידע בנושאי כספים והשקעות בדרך להשגת חופש כלכלי. המרכז פועל מתחילת שנות ה-2000, ואף זכה במכרז של "חבר ידע" למתן קורסים והכשרות מקצועיות לאנשי מערכת הביטחון. המרכז להשכלה פיננסית מציע מגוון קורסים בנושאי…

למה לבחור בנו?

מרצים מעולים
כנסים בחינם
צוות יועצים
ליווי אישי
ידע מעשי ועדכני

שאלות ותשובות

הקורסים שלנו

דילוג לתוכן